موسسه بزرگ قانون یار

موسسه بزرگ قانون یار

با قانون یار ، رتبه تک رقمی بیار
موسسه بزرگ قانون یار

موسسه بزرگ قانون یار

با قانون یار ، رتبه تک رقمی بیار

سخنی با داوطلبان آزمون وکالت

سخنی با داوطلبان آزمون وکالت

داوطلبان آزمون های حقوقی لازم و ضروری است بدانید.....

متاسفانه تبلیغات واهی برخی از اشخاص و موسسات (حتی بدون مجوز)  برای جذب داوطلب به سمت خود و اخذ هزینه های سنگین کلاس های حضوری در این روزها بیداد می کند. لازم است یاد آور شویم بسیاری از رتبه های تک رقمی و دو رقمی آزمون وکالت در سه سال اخیر تقریبا 80%  منابع و کتب زیر را استفاده کرده اند و بدون استفاده از کلاس های حضوری موسسات توانسته اند در آزمون وکالت قبول شوند. داوطلب عزیز قبولی شما در آزمون وکالت نیازمند مطالعه و استفاده از منابع و کتب معتبر و اصلی است و هیچ لزومی به استفاده از کلاس های حضوری و اتلاف وقت در این راستا نیست. کتب و منابع اصلی وکالت که داوطلبان آزمون وکالت با مطالعه و استفاده از همین کتب رتبه های تک رقمی را کسب کرده اند عبارتند از :

 

حقوق مدنی

 

 

1.منبع اصلی: حقوق مدنی درس بسیار مهمی است و تنها کتاب جامع و کامل در عین خلاصه بودن، دوره چهار جلدی حقوق یار مدنی دکتر بهنام اسدی به همراه سی دی صوتی تدریس کتاب می باشد. این اثر از موسسه و انتشارات قانون یار منتشر گردیده است و جایگزین مناسب، کامل و جامعی برای کتاب نظم کنونی دکتر کاتوزیان و هر منبع دیگری می باشد. این امر در آزمون های چند سال پیش ثابت شده است و این چهار کتاب نیاز هر داوطلبی را در خصوص درس مدنی پاسخگو می باشد چراکه تمام مطالب و نکات در قالب مثال های ساده و روان  بیان شده اند.

2.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: کتاب تست دکتر محمد حسین شهبازی کامل ترین کتاب تست موجود در بازار می باشد. کتاب تست حقوق مدنی دکتر قربانی هم می تواند منبع خوبی برای تست زنی باشد که به روزتر و کامل تر است اما حجم بالای این کتاب وقت زیادی را می طلبد. برای داوطلبانی که مشکل وقت و زمان دارند این کتاب پیشنهاد نمی شود . نت نویسی را فراموش نکنید. حقوق مدنی بسیار مهم است. چندین بار با دقت مطالعه شود.

آیین

دادرسی مدنی

1.منبع اصلی: دوره دو جلدی حقوق یار آیین دادرسی مدنی دکتر بهنام اسدی به همراه سی دی تدریس کتب، جمع بندی و تالیف کاملی از 15 منبع اصلی و مهم درس آیین دادرسی مدنی می باشد که با مطالعه همین دو جلد دیگر نیازی به مطالعه کتب بنیادین و پیشرفته دکتر عبدالله شمس ندارید و این اثر دو جلدی به عنوان منبع اصلی جایگزین مناسب و جامعی برای تمامی کتب و منابع درس آیین دادرسی مدنی است چراکه چکیده تمام نکات کتب و منابع اصلی آیین دادرسی مدنی می باشد.کتب دو جلدی دادرسی مدنی علی فلاح هم منبع خوبی است اماکافی نیست.

2.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: کتاب تست دکتر امیر کمالوند بهترین، کامل ترین و جامع ترین کتاب تست موجود در بازار می باشد که با استفاده از همین کتاب تست بهترین نتیجه ممکن را در درس آیین دادرسی مدنی خواهید گرفت.توضیحات مندرج در پاسخنامه این کتاب در تشریح نکته تستی می تواند بسیار کارساز و مهم باشد. کتاب تست آیین دادرسی مدنی دکتر مصطفی السان می تواند در وهله دوم منبع خوب  وکاملی برای تست زنی باشد.

حقوق جزای

عمومی و اختصاصی

1.منبع اصلی: حقوق یار جزای عمومی دکتر بهنام اسدی چکیده بیش از ده کتاب و منبع اصلی است و با مطالعه همین یک جلد کتاب هیچ نیازی به دیگر کتب جزای عمومی ندارید. برای جزای اختصاصی کتاب جزای اختصاصی دکتر شادی عظیم زاده و کتاب محشای قانون مجازات اسلامی دکتر گلدوزیان کتاب خوبی است اما کافی نیست و متاسفانه باید دیگر کتب و منابع را برای جزای اختصاصی مطالعه کرد. بدون تعارف باید گفت متاسفانه کتاب جامع و کاملی در  مورد  جزای اختصاصی تا سال 1398 تالیف و چاپ نشده  است. گول تبلیغات واهی و پوچ  را  نخورید.

2.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: کتاب ساده ساز جزای اختصاصی دکتر نور محمد صبری از میزان و همچنین مجموعه سوالات طبقه بندی شده  حقوق جزای عمومی تالیف دکتر اسماعیل ساولانی کتب خوبی هستند.

یین

دادرسی کیفری

1.منبع اصلی: کتاب تک جلدی حقوق یار آیین دادرسی کیفری به همراه سی دی صوتی تدریس کتاب تالیف دکتر بهنام اسدی بی نقص ترین، به روز ترین و جامع ترین منبع پیشنهادی در رابطه با درس آیین دادرسی کیفری            می باشد. این کتاب که چکیده بیش از 12 منبع اصلی می باشد نیاز هر داوطلب حقوقی در هرآزمونی را رفع خواهد نمود. با استفاده از همین کتاب می توان بالای 85% را به راحتی کسب کرد. پس مطالعه هیچ کتاب دیگری لازم نیست.

2.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: مجموعه تست های دکتر حمیدرضا کلانتری کامل ترین و بهترین کتاب برای تست زنی درس آیین دادرسی کیفری است که مولف این اثر با ظرافت و حساسیت خاصی به تالیف کتاب پرداخته است. همین کتاب برای تست زنی کافیست. حساسیت به خرج ندهید و تست های همین کتاب را کامل بزنید.

 

 

حقوق تجارت

1.منبع اصلی: منبع اصلی و معتبر برای درس تجارت، کتاب نظم دکتر دمرچیلی می باشد که اگر مطالعه این کتاب سنگین است می توانید از کتاب دکتر فرحناکیان استفاده کنید. کتاب ساده ساز حقوق تجارت دکتر فرحناکیان آزمون محور است و بیشتر به نکات تستی، آزمونی و انحرافی پرداخته است. اگر وقت کافی دارید کتاب کمک حافظه تجارت دکتر علی فلاح نیز منبع خوبی برای طبقه بندی درس تجارت است که مطالب را در ذهن شما منسجم می کند.

2.جمع بندی نهایی: کتاب نکات طلایی قانون یار تجارت تالیف دکتر بهنام اسدی بهترین و جامع ترین اثر برای جمع بندی درس تجارت است و هیچ کتاب دیگری در این رابطه برای جمع بندی معرفی نمی گردد. این کتاب برگرفته از نکات رتبه های تک رقمی ادوار پیش آزمون های حقوقی است که در قالب نکات کوتاه تالیف شده است.

3.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: اگر وقت کافی دارید کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانی منبع خوبی برای تست زنی است اما به نظر می رسد همان مطالب و تست های کتاب ساده ساز دکتر فرشید فرحناکیان کافی است.

 

اصول فقه

1.منبع اصلی: منبع اصلی و مهم برای این درس اصول استنباط دکتر ابوالحسن محمدی وکتاب اصول‌فقه مظفر است. البته کتاب اصول فقه دکتر شبخیز منبع خوب و کاملی می باشد. کسب درصد 50  برای اصول فقه کافی به نظر میرسد.

2.کتاب تست جهت تست زنی نهایی: کتاب تست اصول فقه سمیرا سید محمدی و محمدرضا شب خیز منبع بسیار خوب و جامعی برای تست زنی اصول فقه  است. داوطلبان عزیز سعی کنید بیشتر تست زده و نت نویسی کنید.

توجه داشته باشید:

1. این کتب بهترین و برگزیده ترین کتب و منابعی هستند که حاصل نتیجه پذیرفته شدگان آزمون وکالت سه سال 95-96-97         می باشد و صرفاً جنبه پیشنهادی دارند که توسط رتبه های تک رقمی ادوار پیشین آزمون های حقوقی مطالعه شده اند و داوطلبان ادوار  پیشین با همین کتب موفق به  قبولی و کسب رتبه های تک رقمی و  برتر شده اند . پس به طور کامل قابل اطمینان هستند.

2. معرفی این کتب به معنی خوب نبودن دیگر کتب نیست بلکه استفاده از این منابع، شما را زودتر به آمادگی در آزمون وکالت       می رساند. ((با توجه به زمان چندماهه باقی مانده تا آزمون وکالت وظیفه خود دانستیم در رابطه با مناسبترین منبع به داوطلبان کمک کنیم . این کتب در عین کم حجم بودن حاوی بیشترین  نکات برای یادگیری هستند. تمامی این کتب  آزمون محور هستند.))

3. این کتب گلچینی از بهترین و کامل ترین کتبی هستند که از موسسات و انتشارات های مختلف (با توجه به سابقه درخشان آنها) گردآوری شده اند و هر داوطلب با مطالعه همین کتب بهترین نتیجه را در آزمون کسب خواهد کرد. کتب فوق بدون جانبداری از موسسه یا انتشارات خاصی معرفی شده اند و تنها معیاری که در لیست فوق ملاک بود نتیجه درخشان آن منبع و کتاب بود و بس.

4. لازم به ذکر است کتب موسسه قانون یار تالیف دکتر بهنام اسدی که در جدول فوق ذکر گردیده است به همراه دی وی دی صوتی تدریس کتاب عرضه و به داوطلب تقدیم می شود اما مطالعه کتاب و تکرار آن ملاک اصلی است و استفاده از جلسات تدریس در مرحله دوم و در صورت داشتن وقت و زمان کافی پیشنهاد می گردد از جلسات تدریس ماده به ماده آزمونی نیز استفاده شود.  

5. روش مطالعه و برنامه ریزی برای آماده سازی در آزمون های حقوقی به شرایط شخصی خود داوطلب بستگی دارد اما نحوه مطالعه معمولا اینچنین است که در ابتدا درس مدنی مطالعه شود، سپس آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، حقوق جزا، آیین دادرسی کیفری و نهایتا اصول فقه. برخی از داوطلبان دروس را تلفیقی مطالعه می کنند به این صورت که شنبه حقوق مدنی، یکشنبه آیین دادرسی مدنی و ..... که هر دو سبک با توجه به علاقه شخص و میزان یادگیری وی منطبق با سبک مطالعه انتخاب می شود. سعی کنید روشی را انتخاب کنید که احساس می کنید با آن روش بهتر مطالب را به حافظه می سپارید. در هنگام مطالعه نت نویسی کنید و  در پایان نت نویسی های شخصی خود را چندین بار مطالعه کنید . مطمئناً نت نویسی های دقیق، رمز قبولی و موفقت شما هستند.

6. در تهیه کتب و منابع ابتدا ببینید آیا آن کتاب در آزمون های ادوار پیشین نتیجه درخشانی داشته است یا خیر. کتب فوق در آزمون های ادوار پیشین در برگیرنده بیش از 90% سوالات (علی الخصوص آزمون وکالت) بوده اند. پس سعی کنید حتی الامکان تمام منابع فوق را که به همراه همدیگر و کتنار یکدیگر رمز اصلی موفقت یک داوطلب است را تهیه کنید. وسواس به خرج ندهید و لازم نیست کلکسیونی از کتب و منابع را تهیه کنید و پول خود را هدر دهید. همین کتب به تنهایی تضمین موفقیت شما در آزمون های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری است. تجربه داوطلبان ادوار پیشین و استفاده از همین کتب و کسب رتبه های تک رقمی و قبولی در آزمون وکالت و قضاوت و .... موید همین نکته است.

شماره تماس جهت مشاوره بهترین کتب و منابع (ارسال درب منزل، بدون هزینه پستی)

    09196748645    02144441784      02144441764       02166979526      02166979519

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.